Sola

Folk klagar en hel del på folk som solar solarium och hur dåligt det är osv, sen åker dom själva utomlands och toksolar i en vecka och bränner sönder sig tror fasen inte det är så mycket hälsosammare? känns inte som det iallafall. Sen lurar faror runt varje hör, man kan få cancer av nästan allt känns det som,, orkar inte gå runt och va rädd för allt.

Jag har inte råd att resa, det har jag aldrig haft, jo en gång när jag hade sparat till en utlandsresa, men slutade med att jag började tröstshoppa så då försvan den resan. Men iallafall kom jag och tänka på förut att mitt solkort i stan går visst ut snart och jag har 3ggr kvar på det så får väll åka och sola upp det. Sen har jag dubbelbokat mig på att sola imorn på gymmet. Känns som jag kommer va gött brun snart men jag gillar det. Känner mig mycket finare och fräschare när jag är brun. :)

Tycker jag ser sjuk ut som blek, typ som jag sett ett spöke.

Nu ska säkert någon läxa upp mig att det är nyttigare att toksola utomlands istället för att sola solarium lite då och då..men men gör det då jag kommer fortsätta sola,,gör det ju bara när det inte är säsong för att sola ute i Sverige...

Kommentarer
Postat av: Joe igen

melanotan ist än solkort? samma prisklass... bättre å snabbare effekt

2010-01-14 @ 18:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback