Snorunge

Idag är jag bokstavligen en snorunge, känns som hela min insida är gjord av snoor vart kommer allt ifrån ?! hur kan näsan producera så mycket snor? det är ju äckligt. Känner mig som en stor bacill TACK PAPPA för att du inte kan tvätta händerna efter du snytigt dig ! Nu är din börda min börda,,så nu kan jag inte träna imorn.

Ska bosätta mig i sängen med min cola och min godispåse idag är jag ARG och det finns många anledningar tex

APOTEKET dom kärringarna måste hata mig även om det är min tur på lappen så får alla gamla gå före, antar att det är för att dom är VIP, apotekarierna är dom största knarklangarna ever bara kastar massa olika tabletter in i dom äldres käftar,, ne nog om det jag är arg,, sen när jag väl ska få mina tabletter och dom sätter dom där klisterlapparna på,, jag har väldigt brottom ska betala och då säger kärringen " ne du får vänta i 15min " jag bara " men jag måste iväg har en tid och passa det är ju min tur ?! "  men hon envisas med att jag måste sitta ner, och ger mig dumaste kommentaren " och vart ska du då? " som om jag hade planerat att sitta på apoteket hela dagen som dom andra gamlingarna, men ne då gick jag för jag va så arg,,,då kan jag hämta dom jävla tabletterna någon annan dag.!!!!!!

Som sagt är inte på något bra humör alls, önskar bara att någon kunde göra mig på bättre humör...ska bädda ner mig i sängen nu och gå i snoooriiide...

Typ jag i solariumet, look at that ass!
ne men idag blev jag rätt så brun, och lite av mina magrutor börjar komma tillbaka.
Men vill ju inte att dom ska visa sig förmycket en tjej med 6pack är inte snyggt tycker jag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback