Skaka roumpa

Ikväll är det fest med sara och johan som förövrigt har terrat mig hela morgonen med att ringa och väcka mig, och jag har varit för trött för att ens svara haha..men vi ska iallafall till saras sis in the town..

Johan kommer antagligen bli odräglig som vanligt med hans alkoholsinne, det gäller att vara från landet om man ska kunna dricka. Själv behöver jag en si sådär 5 flak för att ens känna något ;)

kommer iallafall sluta med att sara också blir full och somnar på johan så jag får dra dom i min pulktaxi hem till dom ;)

ikväll kommer GEKÅS MATIHAS TILL HARRYS IIIIIiiiiiHHHHHH IM SO EXITED,,, IM ABOUT TO LOOSE CONTROL BUT I THINK I LIKE IT,,, jag ska iallafall inte dit haha..

Ja ja nu måste jag iväg och fixa saker för ikväll känner mig stressad fasten jag har gott om tid men slutar alltid med att jag segar så jag får springa till buss osv inte helt klar,,finns säkert någon som känner igen sig i det.

Jaja cha cha bloggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback