Rekomenderar

Tycker alla borde testa på ett corepass jättebra för både rygg och mage, min mage är just nu stenhård efter detta passet och jag känner i ryggen att den har verkligen fått arbeta :) detta passet var ändå i bara en halvtimma.

Känns som jag nästan bara skriver om träning nu men det är för att jag är så inne i det just nu har nästan skapat ett beronde igen.

Just nu tar jag och käkar en naturell nötblandning alltså utan salt.

Funderar på att hoppa i sängen nu och då menar jag inte sova utan hoppa hysteriskt sånt är ju så kul och nu när jag har en stor säng blir det ännu roligare. Lättroade lilla jag !

BTW så har jag hittat dessa skorna, och ni anar inte hur mycket jag vill ha dom :D

Kommentarer
Postat av: Elin

wow, kär i skorna! :o



grymt fin blogg ;D

kram!

2010-01-16 @ 13:11:02
URL: http://eelinppelin.blogg.se/
Postat av: Linda

Snygga skor:D

2010-01-16 @ 13:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback