Plastikoperation

Fick en kommentar för ett tag sen om varför jag inte opererar mig då när jag ändå är missnöjd med min kropp. Tro mig hade jag fått pengarna i handen idag hade jag gjort det DIREKT. Men det är enbart brösten jag vill göra större, önskar att jag kunde ta fett från min kropp och bara trycka in i brösten haha. Många anser ju att det är fel att göra sånna här ingrepp att man ska ska va naturlig och se ut som den man föddes till. Men ska man då istället vara olycklig över hur man ser ut bara för att vissa är så emot just sånna ingrepp? istället för att göra något som man själv vill göra, detta skulle tex höjja mitt självförtroende en hel del. Är då detta något som är fel att göra? jag tycker dessutom att det är otroligt snyggt med större bröst(menar inte att jag tänkte skaffa bomber något smakfullt bara). Men i Sverige är alla så anti förändringar i Amerika är detta vardagsmat ingen big deal alls att göra ett ingrepp. Vad tycker ni om plastikoperationer? är det så att ni bara tycker att människor som har råkat ut för olyckor ska göra sånt? ( brukar vara något jag får höra ) ..






























Dock kan jag hålla med om att vissa förstör sig själva, gör alldeless för mycket ingrepp så det bara ser förskräckligt ut. Men nu menar jag att göra det till måtta. Jag är iallafall för att förstora brösten mums !

Kommentarer
Postat av: Naim

Det är ju inte så att du blir den första på jorden som gör det, så jag tycker du ska göra det om du vill det. Dessutom är det ju snyggare med ;)

2010-01-22 @ 17:47:10
Postat av: Aleks

Vad förändras i ditt liv om du ändrar dig själv? Din egna uppfattning om dig själv kanske blir bättre. Så det är absolut inte fel.

2010-01-22 @ 18:49:42
URL: http://aleksritar.wordpress.com
Postat av: Micklos

varför i helvete ska du knivas i din kropp? den är sjukt fin ju........ förstör bara i längden om du ändrar den.! :P

2010-01-22 @ 18:51:58
Postat av: Pysis

Tycker att det är helt okej, till en viss gräns, man kan bli beroende då man hela tiden söker bekräftelse för den man är(menar inte att du gör det)

Men med plastikoperationer blir det att man får ett beröm för den du blivit, med förändring, inte ditt sanna jag.

Men som sagt, man är inte ensam och varför ska inte du få trivas med dig själv för?



Grym läsning förövrigt!

Hoppas bara du förstår att du är fin ändå :)

2010-01-22 @ 21:52:13
URL: http://sundown.devote.se
Postat av: Sara

dom har ju den metoden i usa, att dom tar fett från låren osv och trycker in under brösten för att få dom större. såg att dom även provat det i sverige också.

2010-01-24 @ 01:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback