Nybliven mamma

Verkar som att jag har blivitt mamma nu. Min katt har blivitt som en bebis, skriker efter mat går efter mig överallt. Ska ligga tätt intill mig i soffan, eller i mitt knä när jag sitter vid datorn. Tar jag hem någon blir hon genast avundsjuk och ska lägga sig mellan och försökna knuffa bort den andra. När jag va liten då agerade hon mamma åt mig, när jag va ledsen kom hon i full fart och skulle trösta, men nu är det jag som är som en mamma åt henne.

Tycker det är väldigt gulligt men det blir lite jobbigt när hon står och gapar på än när man försöker titta på en film eller spela på datorn.


Kommentarer
Postat av: carro

hehe jaaa du får öva på att va mamma.. en katt e trots allt enklare:P

2010-01-01 @ 23:22:55
Postat av: Tove

aaw så galet söt, ser nästan ut som min lilla Smulan! Finns nog inget finare djur än katter :)

2010-01-05 @ 16:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback