Mmm

Lagade nyss kycking igen, kryddade den starkt sen tog jag lite honung uppe på stekte den. Sen hackade jag svamp, paprika och tomater och la i det och tillsatte lite vatten. Kan säga att det smakade sjukt gott som kyckling i sötsursås eller något m m m ! :)

Har ju gjort om i rummet nu har dubbelsäng, kan säga att en i huset är ju inte lika glad som mig över detta. Men seriöst orkar jag bry mig,, men hans kommentarer var ju rätt roliga " har man inget att säga till om i det här huset" om det är något han har är det ju att säga till om allt !!! VETA BÄSTA ingen kan göra något rätt BRA HAN ! ne hans argument om varför jag inte fick flytta in den andra sängen som står tom

*men då blir det ju så tomt i det andra rummet

Mitt rum innan var ganska tomt han bara

*men nu när du har ställt in den där blir det så trångt

det är ju jag som ska bo där inne inte han tycker jag det funkar kan ju han bara skita sen i resten. Vi har så mycket mer bröte vi kan ställa in i det andra rummet som är så "tomt" nu :S

Nu ska jag göra mig redo för gymmet, ska testa på ett corepass idag. Träning för rygg och mage, men tänkte springa på rullbandet i någon timma innan.

Hörs sen snuskisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback