Mer snygga tjejer

Jag tycker det känns som att det alltid finns mer tjejer som ser bra ut än killar vart man än är, vet inte varför, kan det va för att vi har en sån press på oss att alltid se bra ut? vilket inte killar har,, hur ofta läser man om hur mannens ideal ska se ut ? hur smal eller stor han ska vara ?jag ser det nästan ingenstans...  det är typ rubriker överallt

SÅ FÅR DU HOLLYWOODSVALLET

SÅ FÅR DU PLATT MAGE

SÅ FÅR DU FAST RUMPA

SÅ FÅR DU KILLEN ATT LÄGGA MÄRKE TILL DIG


massa riktat till tjejer bara,,, jag uppskattar väldigt mycket när killen tänker på sitt utseende,, men dock till en viss grad,,men det är kul när en kille bryr sig om huden använder hudkrämer osv och tänker på det lite och fixar till sig. Inte bara drar på sig kläder han haft hela veckan typ..

Btw så såg jag på Saturday night fever eller va heter filmen med john travolta? aa första gången jag såg den iallafall den va helt ok,, började tänka hur kul det hade varit och levt på den tiden med discodans osv kläderna och allt..

Nu förtiden är det ju bara en tjej som står på dansgolvet och en ring med killar som juckar mot henne,,,ingen klass på det hela alls !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback