Lördag

Lördag idag, och jag tänker ta det lugnt, känner att min kropp är slut sen igår känner mig lite febrig nästan. Vill ju träna imorn så får bli en filmkväll hemma tror jag. Vill ha godis och cola, man kan faktiskt äta onyttigheter fasten man tränar. Vissa tror att jag bara skiter i godis och onyttig mat bara för att jag tränar, men det är ju då jag känner att jag kan äta det utan att ha dåligt samvete.


Lite trevliga låtar:

Damian Marley – Welcome To Jamrock - Clean
Damian Marley – Pimpa's Paradise
Damian Marley – It Was Written
Eek-A-Mouse – Ganja Smuggling
Eek-A-Mouse – Joey Joey

Nu är jag vrålhungrig så ska sätta igång med en kycklingsallad :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser sjukt gott ut;D

2010-02-01 @ 20:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback