KVINNORS OSKRIVNA REGLER

Vi tjejer/kvinnor har lite oskrivna regler om vad vi inte får göra osv tänkte dra upp några nu kommer ni på några fler så säg till.

1. Vi tjejer får inte ligga eller vara med för mycket killar då anses vi vara lösaktiga eller slampiga.

2. Vi får inte rapa och fisa då anses vi vara äckliga brudar

3. Vi ska stå i köket, och städa (gammaldags regel)

4. Vi ska låta männen bestämma (gammaldags regel) *men dom gäller ju tydligen för vissa fortfarande


Ja det finns säkert lite mer men det va lite av några jag låg och tänkte på inatt...jag tycker det är så orättvist att killar ska få göra allt men VI kvinnor då måste se upp med allt för att inte göra något "fel" för då får man väll något konstigt rykte efter än :S


Kommentarer
Postat av: mathy b

bikbok :D

2010-01-23 @ 14:57:19
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/
Postat av: Kiwi

En tjej ska kunna rapa och fisa bäst fan hon vill! Det visar bara att hon är bekväm med sitt sällskap, vilket jag tycker är en fin sak! Sen hatar jag att dela in könen i grupper, så länge det inte är extrema kontraster dock. Hoppas att du gillar min lilla input... ^^

2010-01-23 @ 23:37:08
Postat av: Widget

jag håller med Kiwi, men måste bara fråga, vad va tanken me de här inlägged? :P misstänker att de vart lite mindre än tänkt men endå? xD

2010-01-27 @ 03:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback