Kvällen

Filmen var helt ok på bion dock tycker jag att den va som den första nästan, så det blev inte lika läskigt, ryckte bara till en gång i början. Medans Petrus bror gjorde så hela bänkraden skakade haha..lite kul att se folk som tabbar sig när dom ska göra saker hade sån skadeglädje kände jag, en som välte ut sina chips innan filmen börja, en som nästan ramlade i trappan, sen så va det ett par som verkligen gick värsta omvägen till sina platser så att alla fick resa sig typ....men det var trevligt, första gången jag var på bergakungens bio också mycket bra för raderna var så branta så personerna framför inte täckte skärmen så som dom gör på saga, så man får sträcka på sig och vrida och vända på huvudet...

Ja efter bio vart vi på kina restaurang jag har aldrig tidigare ätit sån typ av mat,,så tänkte jag får väll beställa något som låter neutralt, kyckling och grönsaker,,,för det första lukta det skumt sen såg det ut som lik,,min mat måste ha färg eller någon typ av stekyta,,men smakade lite iallafall,, men friterade räkor var inte så dumt.
Får väll testa thairestaurang nästa gång för något sånt har jag aldrig heller ätit..

Men det var en väldigt god kväll iallafall :)


Gillar kinapuffar iallafall

Kommentarer
Postat av: kristina

älskar kinapuffar

2010-01-11 @ 11:37:40
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback