Kvällen

Var och gymmade i en stund förut men idag kände jag nästan inte för det så gymma i över en timma iallafall och sen gick jag hem därifrån. Köpte lite hårborttagnings produkter hatar hår det är så äckligt, hade ja bara haft råd så ahde jag nog gjort en laserbehandlning för att få bort allt hår under huvudet för på huvudet får det gärna vara hår :)

Men detta är iallafall dom bästa produkterna för sånt, fast brukar ha den krämen med aloe vera i som har grönförpackning men den fanns inte i min sletna by.
Och dessa rakhyvlar är skit bra, har haft panik nu i det sista för hade inga kvar hemma, så fick ta mina mördarhyvlar som jag kallar dom, man får skrapmärken efter dom i flera dagar och man hyvlar bort huden typ :S men bye bye till dom och HELLO TO GILLETTE !

Sen har jag kommit upp i 3figurer från ice age ska ha en 4de men hittar inte mamutten haha

Nu ska jag se på Paradise hotell :)

Kommentarer
Postat av: maygol

Har aldrig testat sån där veet, men jag vaxar ändå hellre!



Sv: Japp, ska bli underbart att se dem. De är grymma på scen!<3

2010-01-18 @ 22:37:38
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback