hm lustigt

Lustigt resonemang från min pappa..

Nu när jag får lite pengar varje månad anser han att jag inte har pengar...han säger att dom inte finns att jag verkligen inte har några.. jag bara ehhm joo det har jag ju...

Sen när jag väl förr har jobbat och man tagit ledigt någon dag ja då har man tydligen gått minus X antal kronor, så då måste jag räkna minus dom pengarna i kassan.. men jag anser såhär

har man pengar så har man,,,, pengar man aldrig haft har man inte gått minus... men men

Han tänker bara på pengar hela tiden så det blir nästan jobbigt JOBB PENGAR JOBB PENGAR det är bara det man får höra man blir en aning less på det efter ett tag

Just nu försöker jag ta mig till torp för är sugen på något nytt att hänga på galgen :)



Leopardfodral senaste nytt inom grottmodet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback