Gårdagen

Det var faktiskt ganska lugnt igår drack inte så mycket, men både kul och mysigt var det att få träffa Sara och Johan igen.
Först förfest sen satt vi på Butlers och chill drack lite, sen donken och sen for jag hem...

Som ni läst i mina inlägg tidigare så har jag haft en del otur den senaste och kan säga så här,,den fortsätter och det gjorde den redan igår.

Först så hade mina nya smycken kommit från Cocoo som jag snart ska visa er MEN mamma skulle hjälpa mig att ta på ett av armbanden och såklart drar hon sönder det, så jävla typsikt var det.

Sen när jag skulle hem så hade jag lite burkar med cider i väskan, jo självfallet ramlar jag när jag har drygt 1timma kvar att gå hem, fick ganska ont i handleden och höften men fortsatte att gå. Men så känner jag att jag är blöt längs benet men tänker att det är väll snön som har smält,,men sen känner jag aromerna och en karaktär av skogsbär, ja då insåg jag att den hade gått sönder i väskan och jag var täckt av den...Detta gjorde så det jag innan tyckte var kallt blev EXTREMT KALLT. Kan säga såhär jag försökte verkligen hitta någon som kunde köra mig hem, var så nära att jag tänkte lifta. Skickade sms till pappa " RING MIG " det ända jag fick tillbaka va tomt sms.

Men kom hem till slut, mina ben var helt buckliga och röda lite lila, förfrusna? jo,,så blev en het dusch, värma vetekudden och lägga på, i morgonrocken under två täcken dricka massa vätska och äta lite varm mat...det gjorde susens. Nu ser mina ben normala ut igen !

Får se vad jag råkar ut för idag :) hoppas ni hade det kul igår också mina kära bloggläsare, ni vet väll om att jag älskar er ;) speciellt när ni kommenterar mycket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback