Förlåt

Förlåt för dåligt bloggande, men datorn hemma har inte funkat men nu är den lagad. Sitter i brorsans lägenhet just nu. Men kan berätta snabbt senaste nytt

Såg på film i förrgår med Mr P jätte trevligt var det, det är fett underskattat att ligga på mattor det är hur gött som helst iallafall om man har en tjock och lurvig. Och riktigt mysigt blir det också när man har täcke och kuddar, såg på
Year one, Disturbia, Hangup och en till jag inte kommer ihåg namnet på men riktigt bra filmer var det ju.

Sen när jag skulle med bussen hem började ett av däcken brinna (min vanliga tur) så fick en extra lång bit till gymmet, orkade inte vänta på nästa buss för det skulle ta minst 20min och då hade man ju ändå varit framme så va lika bra att trava på. Sen tränade jag i en och en halv timma kanske. Så gött att vara igång igen, och jag älskar nog deras rullband, att kunna se på family guy medans man tränar är ju inte fel ;)

Sen har jag idag varit på begravning mindre kul, men den var väldigt fin, Saknar min morfar som tusan kan knappt fatta att han är borta <3 :/

Men får blogga mer senare :)


Kommentarer
Postat av: Sandra S

Dåligt med allt bloggande nu camiiii =) Tråkigt med din morfar =) Beklagar =(



Vem är den mystiska killen då? Är det han jag tror det är ;) hihi Mysigt!!!

2010-01-07 @ 20:26:49
URL: http://sassigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback