Förkyld?

Kan tänka mig att många börjar känna sig lite krassliga nu och förkylda,, även jag känner det i bihålerna nu.. någon har smittat mig !

Men iallafall ska jag nu ge er mina bästa "bli frisk tips" jag blir alltid frisk på mindre än en veckan när jag kör dom så här lyder det

*Ät mer än vanligt
*Drick hela tiden  vatten,te och juice är perfekt
*Ta en vitamin brus tablett varje dag
*Ät mycket frukt och grönsaker
*Käka bafusin (en halstablett från apoteket som lindrar mot halsont och infektioner)

Kanske låter jobbigt att göra allt detta men har ni hellre en lång förkylning eller en kort med lite jobb?

Jag påbörjar min nu, vill ju inte behöva ta en paus från gymmet nu när jag väl kommit igång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback