Dagens shopping

Fick inhandlat idag EXAKT dom två sakerna jag ville ha va så glad att dom fanns kvar, dock fanns inte linnet kvar i XS så fick ta S istället så det är lite för stort men tänkte krympa det i tvätten lite. Sen har jag även köpt en skit snygg Bustier, älskar den det är den bekvämaste bhn jag haft någonsin skulle jag tro VILL HA FLER!! sen så är dom skitsnygga under spetslinnen eller transparanta plagg vilket kommer bli nästa inköp.

Linnet med boxarrygg



Bustier




Jag innan shoppingen

Kommentarer
Postat av: Linda

snyyyggt:)

2010-01-26 @ 16:02:17
Postat av: lina!

vilken storlek är bustiern i? när jag skulle köpa de igår var de slut.

2010-01-26 @ 17:52:53
Postat av: mandy

gillar linnet:)

2010-01-27 @ 19:00:43
URL: http://mandywuhu.devote.se
Postat av: Kim Christopher Bengtsson

Måste bara säga att du har en mycket intressant blogg. Ville även passa på och säga att du är helt otroligt vacker! :)

2010-02-01 @ 03:18:44
URL: http://kimchristopher.wordpress.com
Postat av: Lizette

Skitsnyggt linne! :o

2010-02-02 @ 09:27:19
URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har ett likadant linne, och S va alldeles för stort för mig, så jag vet inte riktigt om jag ska lämna tillbaka den eller inte. men nu till frågan, hur krymper du ditt linne? tvättar du den i hög temperatur eller torktumlar du den? jag vill bara att den ska bli kortare men kanske lite tightre också. SNÄLLLLLLA SVARA!

2010-02-02 @ 13:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback