Camshow

Stör mig på att killar alltid typ vill se än i cam eller på bilder, men då menar jag inte vanliga bilder dom ska ha på bröst och rumpan osv. Eller se än strippa i cam eller något, men dom vågar ta mig fan inte se det irl då bangar dom ur. Men det är ett jävla tjöt på att man själv är feg bara för man har lite vett och inte skickar nakenbilder på än till varenda kille som vill ha det. Visst man kan få en kukbild tillbaka men hur kul är det då? se en med stånd på bild...ne det tycker inte jag är kul eller upphetsande någonstans. Då är det till och med roligare att bara titta på ansiktet på en person det går man nog igång mer på.

Men ifall tråkigt med könsbilder irl ska det va mycket roligare ;)

*IRL = In real life



Nu ska jag hålla mitt nyårslöfte om att bli mer hälsosam så ska börja på gymmet idag, see yaah !


Kommentarer
Postat av: carro

håller helt med dej sweetie!!!! kuken kan ju sitta på vem som helst!!!... Förresten gör dom sej bättre i en än på bild:P

2010-01-03 @ 19:31:05
Postat av: Emil

Håller med dig till 100%.....en del killar har ju bokstavligen talat KUKEN i pannan :D vad är det som är så farligt med att träffas IRL då ??? det undrar jag verkligen, om man nu är intresserad av en tjej (:

2010-01-03 @ 22:06:50
Postat av: Emil

*tillägg :P



Visst att man kan cama (: men tillbaka till det jag skrev tidigare....är man intresserad så borde det även räcka med att cama "vanligt" med kläder på och bara ha en trevlig konversation :D



(En del killar har ju bara KUKEN i pannan) xD

2010-01-03 @ 22:10:50
Postat av: Niclas

Haha finns det killar som har viljat se dig strippa i cam, men bangat på det i verkligheten? Hur skulle man kunna banga på det?

2010-02-04 @ 09:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback