Boxning

Gud va härligt det var att boxas, men väldigt jobbigt svettades som en gris. Jag kom ju inte dit med någon så det blev ojämna par,, men då fick ju jag möjligheten att va med den väldigt attraktiva instruktören (jag undrar om han är singel?)

Vi körde lite busiga lekar typ att man ska stampa varandra på fötterna inte hår då men ni vet,,öva lite fotarbete..sen skulle man smälla varandra på låret istället,,,gick ju bra till en början dock va ju han så snabb så fick aldrig slått på honom förutom EN GÅNG men han vände låret bort precis när jag skulle slå så blev på röven istället,, spanka till honom rätt bra kände jag...haha lite kul ändå första passet, får arbeta med instruktören, spankar han på röven.. BRa jobbat Camilla !!

Nu ska jag ta en härligt dusch är fortfarande helt varm :) (har redan bokat upp mig för nästa veckas pass) ;)


Mysigt med extra mycket skum i badet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback