Begagnad dildo

Begagnat är bra, ofta billigt och håller minst lika bra som en ny pryl. Men i vissa stunder undrar man va personen tänkte när den la ut prylen. Såg här om dagen begagnade dildos, man brukar även kunna säga att "man köper någon annans problem" när det gäller begagnade saker. Men ändå en dildo vem vill köpa det begagnat?

Man kan ju undra varför man ens vill sälja sin dildo :s
Sakerna jag kunde komma på

1. Man vill satsa på en större

2. Den är svårstartad

3. Den har börjat låta konstigt

4. Trött på färgen

Men ändå när man skriver annonsen måste ju se sjukt ut. " Hej säljer nu min dildo på 15cm knappt använd pga att jag skulle vilja ha en större. Ibland kan den va lite svårstartat men bankar du den i väggen lite först går den igång bra sen, hör gärna av dig om du är intressrad HÖGSTBJUDANDE"

Va kan man ens får för en dildo 10kr ? haha


Kommentarer
Postat av: Robin..

haha asså njaaaaa begangnat e inte bäst i alla lägen :P

2010-01-24 @ 01:42:04
Postat av: Du efterbliven?

Man kan få sjukt mycket av snuskgubbar!! Tjänade 3000 på mitt ex dildo hon "inte ville ha" Fattar du vilket flyt.. inte nog med att kärringen försvann jag tjänade 3000 på affären också =)

2010-09-12 @ 13:33:45
URL: http://tradera.com
Postat av: anonyme

Er du opptatt av SEX eller? Du må ikke kødde med sånne ting på internet assa!! Det er mange barn som meg som kan finne sånne ting og mamman kan komme å se det! Men har du hatt det før eller? Hvor gammel er du a? Jeg er en singel mann eller får jeg si gutt som leter etter kjæreste! Er du singel eller?(babe)!!?

2010-10-30 @ 23:13:52
Postat av: Intresserad

låter intressant. jag ger 30 kr xD

2011-01-28 @ 16:44:59
Postat av: Anders K

Tjae jag tro också på snuskgubbar faktiskt. Inte bara begagnade dildos utan även gamla, smutsiga menstrosor går tydligen att sälja till vissa perversa människor. =)

2011-08-10 @ 14:48:26
URL: http://www.dildokungen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback