ååh yees!!

Sakerna har kommit nu som jag beställde för väldigt länge sen, dock kom dom två veckor för tidigt, så det blev lite dumt med ekonomin nu..men men för FÖRSTA gången sitter allt jag beställde perfekt, är så nöjd.

Bikinisarna sitter jätte bra och passar till min hudfärg, speciellt den med rosa nyans. Och underkläderna trodde jag skulle bli för stora nu när jag tappat lite fett på överkroppen men dom satt väldigt bra dom också. Ska ta bilder på dom på antingen senare eller imorn så ni får se ( ja bikinisarna då, underkläderna är väll lite för privat)

Nu väntar jag bara på att mina brillor ska komma,,vill ha sommar NU NU NU !!! :D



FANTASTISKT, HELT UNDERBART

Kommentarer
Postat av: Hatar folk som inte kan skriva.

"Sakerna har kommit jag beställde nu för väldigt länge sen"



Det där kunde du väl ändå ha formulerat annorlunda?

2010-01-28 @ 19:09:16
Postat av: Elin

sv; eller hur! =) angående både marley o kläderna ;) me like.

2010-01-28 @ 21:56:31
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: erik

När kommer svaren på frågestunden? :)

2010-01-28 @ 21:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback