Vänt på dynget

Varför är det alltid lättare att vända på dygnet än att vända tillbaka det ? vaknade efter 16:00, men gick iförsig och la mig 07:30 imorse. Måste skärpa mig nu, mår så dåligt varje dag jag vaknar så sent, vakna med ångest inte kul. Men kan inte somna på nätterna är så jävla pigg, någon som har bra tips för att bli trött på nätterna?

Nu ska jag testa att gå ut och träna i snön iallafall får hoppas att jag blir trött av det, och imorgon drar jag till Göteborg för att få träffa Josefäjna min fd granne, så ska vi väll dra en powerwalk i Göteborgs härliga natur. Sen får man se vad som händer resten av kvällen.

Väldigt gammal bild på Josefina och mig, från en hederlig powerwalk :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Man kan inte powerwalka här, då får man bara istappar i huvudet eller så halkar man framför spårvagnar :)

2010-02-23 @ 18:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback