Uppdatering

Idag har det inte varit mycket uppdatering, anledning, skolan, sen har jag suttit i frisörstolen i 3 timmar eller något,, ja vad har lilla jag hittat på nu,, ni får se bilder framöver nu måste jag ta en snabb dusch och sen lägga mig och sova skolan imorn igen, går en handels/turism kurs vilket i mitt fall är onödigt eftersom det var det jag gick på gymnasiet men vad gör man inte för pengar,,ett steg närmare målet. =)


Vad kan jag har hittat på nu :O


Av någon anledning känner jag mig inte töntig vilket jag borde när jag står inne på badrummet och göra dessa grimarser,,, kanske är för att jag bara är sån? alltså töntig då,, geek is the new shit

Det är inte många som kan lyckas göra en "rumpa" mellan pannan och näsan tror jag ELLER?!

Kommentarer
Postat av: Sandra

He he, du är så vacker =)



2010-02-18 @ 08:08:22
URL: http://sassigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback