Söndagsmys

Har haft det lite mysigt idag. Tagit söndagspromenaden, ätit söndagssteken även unnat mig lite hemmagjord chokladpudding.

Nu tänkte jag ta mig en dusch sen kanske göra lite te och någon god macka. Så hoppas jag att pengarna har kommit sen efter 12 för i så fall ska jag köpa lite saker jag behöver imorn,,,eller aah kanske inte behöver men ni vet VILL HA

Bland annat ett par solbrillor jag beställde från HM för ett tag sen som jag aldrig fick *PUNGSPARK PÅ HM* men nu har jag hittat ett par ännu snyggare av samma modell, dock kostar dom en aning mer men det får går för vill ha dom. Men det stora problemet är att jag vet inte om jag vill ha brunt eller svarttonat glas till dom svarta bågarna, vad tycker ni?

( detta är dom från HM som tog slut i lagret, men ah samma modell som sagt )

Kommentarer
Postat av: Ina

Snygga! Påminner om en modell som Marc Jacobs har. Jag tror att svart blir bäst till svarta bågar iaf :)

2010-03-04 @ 19:10:02
URL: http://inakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback