Smink

Som ni kanske har märkt är jag sminkintresserad, och nu kan jag säga att jag har suttit sen jag kom hem och bara kollat på smink olika "guider" som visar hur man gör vissa sminkningar och det är ett jättebra tips till er som vill göra lite "roliga" sminkningar, googla eller kolla på youtube.

Måste till make up store snart känner jag, kanske man ska ha praktik där? då lär jag ju köpa upp hela stället haha. Men vem vet då kanske man kan få lära sig något bra :)

 

 

 

 

Är helt förälskad i alla dessa lila nyanser, måste inskaffa något i lila, jag brukar ändå annars passa väldigt bra i lila så borde funka utmärkt till mina ögon också, och ett par riktigt glittriga läppar till det :)


Kommentarer
Postat av: Jess

Annars kan du ju fråga mig ;) haha

Och du måste vara utbildad om du ska praktisera på en makeup butik.. elle har för mig det,, men hör med dom..!!

2010-02-15 @ 19:06:26
URL: http://jezzpezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback