Slapp sova ensam

Tycker att det är tråkigt att sova ensam, gött att ha någon att prata med sådär precis innan man somnar. Inatt blev min katt offret, vi hade ett djupt samtal, eller snarare JAG hade ett djupt samtal. Hon följde min röst så till slut fick jag gömma mig under täcket för att hon STOD?! på mig huvud och "bäddade" hon måste tyckt att mitt ansikte såg så obäddat ut så hon va tvungen att trampa för fulla muggar uppe på det. Men tror hon gillar min stora säng lika mycket som jag gör, för hon låg där hela natten med mig ville verkligen inte lämna mig eller sängen. Kärlek på det <3


Och en bild på min hund som är födelsedagsbarnet


Kommentarer
Postat av: andylicous

jag tror hon trampade runt i ditt ansikte för att du skulle hålla käften så hon kunde få sova något!hahaha

2010-02-14 @ 14:37:41
URL: http://flashpoints.blogg.se/
Postat av: Sandra

Naaw.. såå söt =) Dom är för roliga våra små husdjur..

2010-02-15 @ 10:03:22
URL: http://sassigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback