Skööönt

Var precis och sket, det var gött...jo jag är tjej och jag skiter och kan säga att det var gött hållt inne den hela dagen haha

Påtal om skit har jag en vän sem heter Sara som hade lite frågor om just skit/bajs/slaggprodukter..

1. Hur ofta bör man bajsa?


Svar:
Det är olika beronde på person, men ett tips är att bajsa när du känner behov för det.

2. Finns det klassifieringar på bajs?


Svar: Ja det delas in i klasser A = stor bajs a = liten bajs , eller 1 = liten 2 = mellan och 3 = stor

3 Ibland är jag jätteskitnödig men när jag sätter mig på dass försvinner det, vad kallas det?


Svar: den symtomen kallas bermuda skiten, försvinner plötsligt.

4. Ibland skiter jag flera ggr om dagen är det normalt?


Svar: Ja det är fullt normalt det är ett såkallt nikotinskitande, man har ett behov att skita flera gånger om dagen.

5. Vart kommer skiten ut? och vart tar den vägen sen?

Svar: Avföringen kommer ut genom anus och vanligtvis sen ner i en toaletten mot oändligheten och vidare, men i vissa fall även ut i skogen eller på ett hotellrums badrumsgolv ?!?!?! *GAAAH*

Jag hoppas Sara att du fick svar på alla dina frågor och att detta hjälper dig att kunna skita lättare framöver.



Mina nya gosedjur Kisson och bajs, tänker inte säga vart jag har köpt dom känns som att alla kommer att ta efter då och det vill jag inte, skaffa en egen stil för fan ;)

Kommentarer
Postat av: janéla

haha haaha

2010-02-23 @ 09:19:05
Postat av: Natta

~ det tecknet står för diarre

2010-02-23 @ 18:16:29
Postat av: Anastasija

Hahah gud vilken skön blogg!

2010-02-24 @ 19:41:33
URL: http://anastasijast.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet redan vart du har köpt dom xD

2010-02-25 @ 22:20:35
Postat av: bäret

jag vet vilken affär det finns på! hihi....;)

2010-03-04 @ 17:42:49
URL: http://unwrittenfuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback