Sex

Hitta en väldigt rolig blogg som handlar om sex här kommer lite utklipp från lite inlägg.

Gratis bordeller öppnas i Norge 60 kvinnor och 30 män har redan anmält sig. Alla påstås de längta… efter att ge bort gratis sex. – De har ett okomplicerat förhållande till det, och anser att sex lika naturligt som att äta frukost...

Fritt fram för toasex på krogen
Mat, dryck - och kärlek. En restaurang i Kanada erbjuder nu sina gäster att ha sex på toaletten efter middagen. - Vi kommer att ha en speciell städerska som ser till att allt går rätt till och att det hålls rent, säger Rory Gallagher, krögare på Mildreds Kitchen,

Sextankar om kvinnors underliv Fråga: Jag är en 20-årig kille. Jag funderar en hel del på sex. Jag har märkt att jag är fascinerad av kvinnors underliv och tänker mycket på det. Mina tankar är väldigt snuskiga ibland. Som att jag skulle villa stoppa in någonting där. Är det vanligt att man har sextankar??

Det här tänder tjejer på i hemlighet Är du en halvnördig sportfanatiker med skäggstubb? Då ligger du bra till hos det motsatta könet. Det visar en brittisk undersökning skriver, The Mirrors nätupplaga. (gör vi? haha)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback