Säger då det

Har sagt det förut och jag säger det igen, avundsjuka brudar är motbjudande enligt mig. Sånna som inte vågar säga något till än irl, utan viskar och tasslar i ett hörne. Eller som på en internetsajt vågar sääga VÄÄLDIGT mycket vilket jag slår vad om att dom inte hade kunnat IRL.

Det är så meninglösa saker också dom slänger ur sig, jag fattar inte vad dom vill komma med det ärligt talat.

*Du är tjock

*Du har små bröst

*Du är inte snygg

Jaha so what? vart vill du komma. jag kanske är ful tjock och har små bröst? är jag en sämre människa för det? mår ni bra utav att få det ur er? ne tack jag vet att jag inte är tjock och att mina bröst inte är små, ser ingen anledning om att ljuga om mina storlekar osv :S

Men osäkra tjejer med dåligt självförtronde har en tendens till att slänga ur sig massa skit bara för att dom antagligen ska må lite bättre? vad vet jag...tycker det är så jävla onödigt bara,,skulle aldrig få för mig att hålla på så, jag ger hellre komplimanger och håller käften om det är något jag ogillar hos någons utseende osv för jag tror faktiskt inte en person mår bättre av att höra om TEX den nu har en stor näsa,,,är det något man vill höra hela dagarna då av folk runt omkring? man är nog rätt medveten om att man har det själv redan..

Shit tjejer beundrar iallafall hur ni orkar bete er så, lägga ner tid på att hacka på någon annans utseende.. GO YOU GIRLS !!! gööörlpoooower !  HAHA

schaschaCHAA CHAAA

Kommentarer
Postat av: Theres E

Fy f*n vad bra sagt.. håller verkligen med det du skriver. Det är bara så tragiskt att det händer så himla ofta.. och det blir värre ju yngre man är också tyvärr :S Men som jag sa..du har huvudet på spiken..

2010-02-02 @ 16:56:04
URL: http://lillasysteredstrom.blogg.se/
Postat av: Karl

Ja men det är så jäkla vanligt. Typiskt tjejbeteende om du frågar mig. Det är samma typ av tjejer som skriker sig hesa så fort en modell visar sig "det är självsvält!" "hon är omänskligt smal!" "idealen är sjuka!". Det är alltid andra det är fel på, de ser inte efter sig själva någonstans. Det är alltid något det är fel på.



Vill då göra en instickare om ett annat ämne. Samma tjejer som skriker sig hesa över hur tjejer ser ut i modellvärlden är samma tjejer som sen gottar sig åt manliga modeller. När såg du en manlig modell som inte var rippad senast?

2010-02-02 @ 16:56:52
Postat av: hemlig beundrare

Grejen är ju den att de brudar som skriver så till dig är säkert sånna brudar som har hittat sina killar sittande och r**ka till dina bilder..

De är bara bittra.

2010-02-02 @ 17:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback