Party like a rockstar

Dålig uppdatering pga gårdagen som var galen.

Började hemma hos malin att förfesta och emelie var med (bonden asså) drack fotsvett från afrika jävligt gott var det.

Ja sen hände det något i sammanband med malins shootar. När vi kom in till harrys svartnade allt. men lite saker börjar jag komma på nu jag gjort.

Ramla i trappa

Ligga på golvet

Skalla en kille

ja sen tänker jagi nte säga resten men Rockstar va det över de hela var helt galen verkligen.. va fan hände !?!

Men i efterhand känns det jävligt kul,, tack för kvällen cheyor!

Kan inte sluta skratta, alla fula saker vi gjorde i går.. hur jag snacka om kukar och fittor osv inför malins pappa i bilen. eller när jag och emelie gjorde pizza inatt. Och den bakfyllan jag hade i morse one of the kind , det var som i filmen "baksmällan" alla vakna upp och ingen visste vad som hade hänt dagen innan,,hade inte förvånat mig om det satt en tiger på dasset!


Kommentarer
Postat av: Louise

snyggt!:D

2010-02-06 @ 19:26:48
Postat av: Sara

Vart har du köpt skärpet? skitsnyggt!

2010-02-07 @ 16:48:47
Postat av: Niklas Nilsson

hej, du är en riktig söt tjej, snygga kläder du har, du passa i det.

2010-02-22 @ 16:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback