Kväll

Sitter här med järnsmak i käften, har lite ryggvärk håller väll på att utvecklas till vampyr eller något vad vet jag, ikväll blir det fläskfile och klyftpotäter gott.

Ja nu har man ätit kött i ett tag, och shit va annorlunda det känns, mitt hår det nya va fint det är, helt glansigt och lent. Medan mitt gamla är som svinto :(

Min hud är jättefin nu också mot va den va i ett tag, mycket berodde på mina mini piller också fick massa finnar nu är det borta och det är jag glad för :)

Sitter och funderar på livet nu också, vad vill jag göra? hur ska jag göra det? vågar jag ? ska man chansa?

Har fått en del erbjudanden nu i det sista, just nu är jag sugen på att jobba som modell, makeup artist.
Modelljobbet är en så länge lite hemligt, man ska ju inte snacka så mycket innan om det nu ändå inte blir av, men ska ta lite bilder till det och se sen om det går vidare med det..lika bra att chansa göra ett försök, kanske blir hur bra som helst? eller så går det inte vägen och då är man på samma ruta igen men vad har man förlorat på det? ne inget.  :)

kan ni se mig i detta? ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

jappp! du skulle passa bra i VS :D

2010-02-14 @ 13:50:59
URL: http://louisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback