Gott...

Var och gymmade förut, gud va det snöar ute är så less på det. kom in som en snögubbe på gymmet i vart fall, var bara en till där inne så var gott faktiskt körde överkroppen idag och imorn blir det ben.

Påtal om äckliga saker nämnde ju det här om dagen med solariumet, ja idag när jag kom till gymmet och skulle in på toan lite snabbt jo då möts jag av något vidrigt. EN PERSON SOM LAGT EN BLODIG TAMPONG I TOAN UTAN ATT SPOLA?!?!?!?! va sjukt äcklig..trodde jag skulle spy,,har lite blodfobi,,panik spola!! usch

Och för att inte tappa bloggläsare nu när jag berättat detta sviniga ska jag visa något annat väldigt gott istället.

Är jätte ledsen för att denna produkten snart försvinner för verkar inte som att lika många gillade den så mycket som jag gör.

Choklad doppade bilar <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh! Jag gillar dom!! Vi får göra ett stödköp på några hundra var så dom blir kvar =P

2010-02-01 @ 13:01:55
URL: http://siversson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback