Godnatt

Blidde ingen träning nu, min kära vän skulle köra en kompis till sjukhuset, så nu känner jag mig inte lika peppad till att träna, känner mig helt koma...

Har problem inför imorn också, dock inte så stora kanske men det gör det lite problematiskt iallafall..

Skulle lämnat in en lapp idag för bidrag på arbetsförmedlingen MEN eftersom jag var i skuuulan så tänkte ju inte jag på det, så då får jag väll panik lämna in den imorn MEN då missar jag ju skuulan, och där ska ju dagens läxor redovisas, ett jäkla fläng kommer det att bli i morgon. Pengar eller skula ? får inga pengar om jag inte lämnar in lappen, får inga pengar om jag inte är i skulan..

Men skippar träningen ikväll när jag ändå är så opepp så tar jag det imorn efter jag fixat det med lappen eller något och skuuulan.

Så godnatt på er alla lovers där ute :)

Cimon är sjukt lik en vän till mig som bor i Eskilstuna på detta kortet, trodde först det var han haha

Kommentarer
Postat av: ravo

o din vän heter.. tyckte också att han likna någon här i etuna

2010-02-16 @ 18:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback