Godmorning my little darlings

Ja idag vaknade man tidigt 5 för att vara exakt, somnade efter 00 någon gång...vaknade av en mardröm vilket gjorde mig panikslagen.

Hängde ut från Uddevalla bron, och som inte alla nog vet så har jag höjdskräck...det var så äckligt för jag försökte dra mig längre och längre upp men gled bara längre ner hela tiden...sluta med att jag vakna av att jag höll på att ramla ur sängen..

Så sen kunde jag inte somna om så gjorde mig iordning och åt frukost och nu sitter jag här i morgonrocken. Ska snart iväg till arbetsförmedlingen,,sen ska jag och Malin till torp och se om vi kan hitta en snygg helgoutfit. För vi ska röjja sönder imorgon och verkar som att Emelie kommer att joina oss på detta äventyr/svinighet

Hmm hur ska outfiten se ut,, vad säg med något svart genomskinligt och min snygga bustier under? tror det kan bli smaskigt..

Det är ju inte lätt att va rockstar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback