Be my valentine?

Jaha då va det dags igen, nästa vecka på söndag är det den 14 den där dagen man måste ha någon att umgås med annars så är man ensamheten själv. Vägrar sitta hemma och se på facebook hur mysigt alla andra PAR först och främst ska ha det..

Så måste hitta en kille som kan stå ut med mig den kvällen, göra det lite mysigt bara typ massage, dricka något gott äta gott osånt. Se på en bra film kanske,,det räcker liksom behöver fan inte ha rosenblad över en säng, massa presenter med hjärtan what so ever..

men iallafall blir jag ensam iår IGEN kan folk omkring räkna med att det räcker att säga hej till mig så kommer jag vilja klösa ut deras ögon. Kommer skrika tillbaka på ungar som skriker runt om mig..fråga va folk glor på,, göra mina armbågar som vassast när jag tacklar folk runt om mig på gatan och samtidigt skriker GLAD JÄVLA ALLA HJÄRTANS SKIT DAG !!! det vill ni väll inte?


Kommentarer
Postat av: Cim

Då är vi två som inte har något att göra på alla hjärtans dag :<... Än så länge! ;P

2010-02-03 @ 18:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback