Åh herre

Denna dagen har man hunnit med mycket, solat, överraskat mormor, varit med brorsan, gått vilse, missat bussen, varit på gymmet i över två timmar, fått gå hem en timma.. var på lite dåligt humör där i ett tag när jag missade bussen och allt, men tog ut det på gymmet så kom hem med ett leende på läpparna.

Gjorde lite mat, och nu har jag svarat på alla kommentarer...

Har tänkt på en sak, folk som rastar sin hund på gågator osv, som låter dom skita mitt i gångvägen, sen tar dom inte upp det dom går vidare som inget har hänt..är inte det sjukt äckligt? det kallar jag ohyffs, man plockat upp efter sin hund när det gäller sånna platser. Sen i skogen eller i ett dike det kvittar väll. Men på gator, eller mitt i en väg där man går det är ju bara äckligt !



Våran bästa vän kan faktiskt inte plocka upp efter sig själv, vilket är väldigt synd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback