aber

jag är inte på humör idag så funderar på att inte blogga mer idag,,,ingen som vill läsa om mina klagomål och allt som är förjävligt för mig idag. haha

kan dock nämna att jag har såå jävla ont i ryggen känns som jag blev 50år äldre på en natt. Har köpt godis jag ska tröstäta nu. Hittat outfiten inför imorn så det känns bra :)

Men är fortfarande saker att fixa inför imorn men det kommer att bli bra,,intalar jag mig iallafall.. måste tagga upp humöret nu :)

Vill du hjälpa mig att bli på bättre humör så ge mig gärna en gullig kommentar, eller kan du ett bra skämt säg det i en kommentar. Har du råkat ut för något idag som gjort dig så förbannad? nån som ramlat i den äckliga snön? ja säg vad som helst !!!


Går och virar in mig i täcket nu i några timmar fram och får INTE somna får se hur det går för "lilla" mig som varit uppe sen 5 imorse,,eftersom jag inte kunde somna om efter min mardröm

Kommentarer
Postat av: Anonym

bilderna på dig imorse är riktigt jävla hot!

2010-02-04 @ 14:58:41
Postat av: BBMT

TAGGA TAGGA TAGGA, PARTY! haha

2010-02-04 @ 15:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback