Väldresserad pojkvän BLÄ

Asså det är sjukt när man har haft killkompisar man har haft sjukt bra kontakt med innan, pratat på telefon om typ allt,,sen kommer det en dag då dom får en flickvän så ändras allt. Då hör man inte ett ord av killkompisen längre.

Ringer man eller skickar sms får man antingen inget svar, eller jo från deras flickvän att hålla sig borta typ. MAN BARA HEJ GODZILLA KAN JAG FÅ PRATA MED MIN VÄN.. eller så måste man hålla käften om att man ens har pratat... liksom va fan är det för vän? ne det är ingen vän det är en toffel... är det ens kärlek när man inte ens får va sig själv längre för sin flickvän? när man inte får prata med vilka man vill för att hon har problem med sig själv..

Ne jag blir bara så less på sånna killar, hör av er när ni dumpat era häxor så man kan prata som normalt folk igen :S

Tecken på att din flickvän är en godzilla !

1. du får inte umgås eller föra en dialog med någon brud knappt din syster.

2. Du får bara umgås med dina killkompisar om hon tillåter det

3. Du måste följa med henne på alla hennes tråkiga saker, säger du nej blir det ett jävla liv

4. När du inte får sitta och äta hur du vill, när du får arga blicken för att du råka spilla

5. Du får inte ha ögonkontakt med hennes vänner för då tror hon kanske du är mer intresserad av dom än henne.

6. Det vore världens största synd om du glömde en månadsdag eller hennes namnsdag.

kan säkert komma på mer men orkar inte är så jävla förbannad på alla tofflor hahahah

Kommentarer
Postat av: Miccan

hahaha fan så jävla rätt,. har råkat ut för en del godzillor! Må dem bli ensamma resten av livet x)

2010-08-30 @ 23:46:54
Postat av: ravo

varför ens prata me killkompisarna igen.. ingen tjej ska bestämma vem ja ska prata med eller inte o vem ja ska vara med.. om de inte accepterar de så får de väl leta efter någon annan.. men de är inte tjejerna du ska var sur på va sur på killarna som tofflar.. o kommer tillbaka till dig när de har gjort slut me tjejen

2010-08-31 @ 00:03:15
Postat av: Anonym

Det är nog lätt för dig att sitta här på din blogg och skriva om ett liv två personer har i en helt annan stad. om att det inte ens är kärlek? bara så du vet så är vi tre personer, men jusste.. så bra vänner va n. du visste inte ens att vi hade ett barn. vad det gäller godzilla får du tycka vad fan du vill. mår du bättre av att sitta här och skriva om hur jag är som personer får du göra det, men sanningen är att du vet inte ett jävla skit. och när jag bett dig hålla dig borta har jag kanske haft anledningar till det. vi har haft det tillräckligt jobbigt, men det är inget du vet om eller? Du får gärna tycka att han e en toffel för att han prioriterar sin familj framför dig. låter som att jag stulit honom från dig när sanningen är att jag känt han betydligt längre än dig och han kanske värderar mig högre än någon brud som brukade se hans vilda fester i webbcam. Kalla mig häxa, kalla han toffel... ni var ju så bra vänner för ni pratade ju i telefonen "och typ allt..." hahaha

2010-09-16 @ 22:03:04
Postat av: camiiisexzita

till anonym, vilket var onödigt när du visste att jag skulle förstå vem du är, ville bara säga att inlägget inte handlar om dig eller din familj, så var ju dumt att ta det för givet..sen förstår jag inte hur jag skulle förstöra eran familj genom att fråga vad han gör nu för tiden med tanke på att vi inte har pratat på flera flera år,, kan ju va kul att veta,, då kanske man kunde sagt grattis till att ni har fått ett barn ihop och vara glad för eran skull...jag är inte intresserad av din kille eller förstöra mellan er,,ville ju för fan bara prata

2010-09-23 @ 15:25:42
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback