Tappat

Vet inte om det beror på värmen, eller bara är något tillfälligt, men har tappat aptitet totallt,, blir inte hungrig längre, men blir proppmätt nästan spyfärdig efter några tuggor bara..

Jag kan leva på en macka under hela dagen om det är så,,,så är ju kanske inte så konstigt att mitt imunförsvar är helt fucked up,,har feber ofta och sover dåligt varje natt, vaknar var och varannan timme....börjar undra vad som händer,, inte nog med det är jag deprimerad känns det som men vet inte varför?! men tårarna kan sputa utan anledning,,, är det minipillrena som spökar? eller WTF?!

Inte ens Choklad som är det bästa som finns är gott eller gör mig sugen.. =/

Men aah nu kan jag ha mina chinos utan att känna att jag fyller ut dom haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback