Sweet 20

20bast är ganska kast,,,fylla på en söndag när systemet har stängt,,,men ja ja ...Snart ska släkt och co komma hit å äta tårta,,, tvinga mamma att göra en jordgubbstårta sån med grädde ni vet,,,

Kvällen igår bestod av dyr champange, åka helikopter, festa loss med Paris Hilton, dansa i regnskogen, dansa med brottslingar,,, ganska galet,, om det nu hade varit så,, men aah spåra iväg där i drömmarna,, men Paris Hilton var iallafall med..


än så slänge har jag fått

En spritflaska, en vinflaska,, en chockladask, ett armband, och två cider jag klunka i mig direkt dock haha
En lyxvilla i LA,, men aah den va ju inte så stor som jag hade hoppats på,, men ska nog få en till...och sen pengar då


Kommentarer
Postat av: Jocke

Grattis då! Snygg layout föresten :)

2010-08-01 @ 18:37:36
Postat av: Nathalie

haha ja hon va ju faktsikt med ;)

2010-08-01 @ 21:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback