Sov till 3

Idag sov jag till klockan tre på eftermiddagen, det var ganska gott, vad kan man göra för vettigt ändå när det är regnstorm ute? fast var mer sandstorm här,, känns som man bor i Saharas öknen..det är öken här..

Vänta i alla fall på att regnet skulle sluta, sen gick jag med min hund och hämta posten,,, det gick snabbt,, för man blåste typ iväg om man hoppade,, så vi fjärtade oss ner till brevlådan precis som katjakaj och bentebent..

Sen fjärtade vi oss hem också såklart,,, nu sitter jag och försöker samla krafter till att städa mitt rum,, men det är fan inte lätt..för är ju så sjukt tråkigt att städa,, blir ju ändå stökigt lika snabbt igen,, sen hittar jag aldrig det jag ska ha när det är städat,,, tex förut skulle jag ha min nyckel,, jag visste EXAKT under vilken skit den låg,, hade inte skiten legat där hade jag inte vetat alls vart den var !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback