Problem !?

Man kan dela in personer i tre olika grupper när det kommer till problem.

Grupp 1: Blir genast taggade på att lösa problemet, eller vill bara helt enkelt få det löst så fort som möjligt. Och dom får det oftast.

Grupp 2: Dom ber gärna någon annan att lösa problemet för dom, dom har en ide på hur det ska göras, vet vad som behöver göras. men dom orkar inte göra det själva

Grupp 3:
Går och lägger sig och hoppas på att problemet ska försvinna av sig själv, eller så sitter dom bara i en soffa och är griniga på allt och alla..

Jag tillhör nog både grupp 1 och 2.. jag gillar att lösa saker och ting själv för tycker det är jobbigt att fråga människor om hjälp med saker och ting.. men är det något jag inte kan frågar jag gärna någon som kan istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback