Mysfian

Mys mys mys och åter mys, jag är nog en riktig mysare så mycket som jag myser :)

Myser så jag nyser,, ne det gör jag kanske inte men det rimma väll? eller något !


Igår kväll bra en bra kväll me and Mr F tog det chill såg på vad tvn hade att erbjuda en söndagskväll,, vilket inte är så mycket, vi såg mest sluten på allt som gick haha... men lyckades se nästan hela Sagan om Konungens Återkomst,, har ni tänkt på att när ringen är förstörd fortsätter filmen typ i 40 min?! och det tog fan tre jävla filmer för att förstöra ens ringen?!  men jag älskar dom filmerna ändå även om dom är lite långdragna

SEN HAR JAG BLIVIT TOOOKLUUURAD !!!!???
har ni sett reklamen till Coca cola Zero??? i alla falll om ni inte har,, så visar dom typ att om man dricker den kommer det hända massa coola stufs,, typ kommer fram porriga brudar, helikoptrar och snygga killar jaa dina vildaste drömmar blir uppfyllda ungefär... kände ju att detta måste ju bara jag också göra... så köpte en coca cola zero.. var spänd och nervös,,,svalde en klump,,.,,vred om korken,,, tog försiktigt en klunk,,,inget hände,,, tänkte att jag kanske inte kan dricka försiktigt,, så tog en regäl klunk,,,inget hände,, VAA FAAAN INGET HÄNDE?!?!?! så sjukt luredrägeri,, falsk marknadsföring,,, diss på den för den är inte ens lika god som vanlig cola

Vanlig Cola much better!!!! de är sant!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback