Det var en gång en tisdag

Idag ska jag berätta vad jag har gjort idag.

Först stod jag upp från min säng, sen drog jag en raggardusch innan jag slaffsa i mig en skål med cheerios. Sminkade mig lite halvdant, kunde trott det var gårddagens smink nästan haha.. hade inte krafter för att fixa håret så drog lite torrschampoo i...man kunde trott jag var som hittad från gatan idag..

Sen åkte jag till Trollhättan och hjälpte min mormor med lite saker som skulle handlas, jag är en ängel jag bara är det ; ) ...passade även på att fixa akrylnaglar, så nu har jag värsta klorna typ. Shoppade även lite och hittade ÄNTLIGEN den där aaaas snygga kjolen Kenza har från H&M som har varit slutsåld överallt,, dock fanns den inte kvar i grönt så fick bli svart.. men är så glad att jag fick tag på den över huvudtaget..svart går ändå att matcha till mer,, men skulle jag hitta den i grönt kommer jag att köpa den också..

Sen köpte jag lite toppar och sockar..det är så sjukt dagens mode passar faktiskt verkligen inte på min kropp.. man måste va pinnsmal eller inte ha några former för att det ska sitta snyggt...stör mig,,borde finnas snyggt mode till en tjej med rumpa och höfter också :O tycker man juu....

Hälsade på min bror också när jag ändå va i Trollhättan. fick se hans dama också GODKÄND haha :D

Lite kul att min bror fick hjälpa mig att ta på mig skorna,, kände mig som 5år igen (älskart) ville ju inte riskera en nagel pga skorna.


GUUUD SKREV EN BOK NU FÅR JA GE MIG

 

Dags att börja sola solarium igen då ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller med dig! Ge oss mode för oss med =)

2010-09-01 @ 09:40:16
URL: http://sassigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback