Ansiktsmask +

Läggdags är det väll dags för nu, jobbar i morgon kvällspass dock, men måste ändå åka 10 på morgonen lite sjukt ellerhur ?! men men är gött att faktiskt ha ett jobb och tjäna pengar.

Vad har jag gjort idag då?


Jo jag testade lite saker jag köpte igår ju, gav lite egna åsikter av dom och kan säga att limmet till fransarna verkligen sög, dom låtsnar hela tiden,, kanske man inte ska prata illa om sina egna produkter MEN, det är inget fel på själva fransarna,, ser skitfina ut på, så grejen man kan göra är att köpa till ett riktigt bra franslim istället, har hört att det från MAC är jävligt bra, så kanske är något man ska skaffa istället.

Sen var Mr F här igen, dock var han en sån jävla sömtuta sov typ bara när vi såg på film, så då blev jag så trött med och somna en liten stund..dock är det sjukt kul att busa med folk som sover ,, jag är ond :D haha

Sen har man ju planerat lite på resan till Stockhooolm kommer bli så härligt att åka dit, hoppas på det bästa nu :)


 

Så kommer katten så här vid läggdags och vill ha sin plats haha



Kommentarer
Postat av: ...

mr f är de en kompis eller en kompis med förmåner :P

2010-08-27 @ 01:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback