Underhåll mig

Usch nu har jag riktigt tråkigt,, har kollat alla serier som finns,,inga nya avsnitt kvar,, kollat alla bloggar jag läser, jag har till och med funnit att dammsugning hemma kan va ganska roligt,,, förstår ni då hur illa det är?

Så tänkte jag ni som läser min blogg, ni läser ju säkert andras också?
(Annars känner jag mig väldigt hedrad just nu haha ;-) )

Så det jag vill komma till, GE mig tips om fler bra bloggar så blir jag super glad, så kanske jag kan få lite rolig läsning under min förkylning


Tack på förhand ni vet att jag älskar er som läser min blogg, för statestiken och kommentarena kan göra en hel dag för mig ju mer desto gladare blir jag  :)

Hittade denna fina bild på Natacha Peyre, och för er som inte vet har hon en blogg som jag tänkte tipsa om http://www.improveme.se/natacha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback