Tuppen ringde

tidigt idag,,shit har vaknat redan 10ggr och varit skitpigg,, trodde verkligen jag hade försovit mig men så är klockan inte ens 5..hade några jävla problem med att somna också men ändå va jag skit trött.. men får väll gå och lägga mig igen och vila lite så är det upp till skolan snart...sen kolla efter ett par bra arbetsskor,,, och sen blir det ett pass på gymmet också såklart, ska nog sola idag,, så jag ser superfräch ut på Lördag när jag ska provjobba ;)

Ja vi hörs säkert lite senare när jag kommit till skolan, så får vi se hur jag kommer att se ut denna dag ;) haha



Hoppas det blir fint väder idag :)

Kommentarer
Postat av: Stefan Kalm

Jo men ibland är det bra att komma upp tidigt. Då sover man garanterat bättre sedan på kvällen ( om man inte gör som jag ibland och går och lägger sig mitt på dan för den delen )



Fin blogg , aldrig trist , bra med mycket bilder =) Vill med komma igång med det men jag är lite slapp med fotograferandet.

2010-04-28 @ 05:39:04
URL: http://lamictal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback