Taggar

Inför provjobbet i morgon, har inte sagt till någon ännu direkt vad det är eller vart,,, men kan säga att det är inom restaurang.. har inte velat säga för är rädd för att någon ska typ komma jag känner medan jag provjobbar..jag har inte direkt tid att snacka med kompisar oså,, så känns bara pinsamt då..

Men aah lite kul att nu ringde dom från HM och ville att jag skulle komma på arbetsintervju där, så blir det på måndag så får vi se hur det går då :)

Istället för att va arbetslös kanske man har två jobb sen,, hard working woman hahaha ;)


Men håll tummarna för mig i morgon !!! för tänk får jag det jobbet, kommer jag kunna köpa massa fina saker att blogga om sen och visa er haha ;)

Snart är jag en Hollywood fru ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback