Söndag

Precis gått upp, beskådat mig själv i spegeln, smink utkletat, hår i en tova, mina knogar är helt svullna och ömma,,, haha ja nu kan man undra va fan jag gjorde igår? det är inte så illa som det låter i alla fall. Gick och la mig som jag kom hem orkade inte tvätta bort sminket eller borsta ur tuperingen. Sen skoj slogs jag lite med min vän Robin igår, och jag träffade helt fel raaakt på hans ben AJ AJ AJ ! hoppas det går över snart i alla fall...

Var på nya GG igår SOHO club där underbara Sara stod i garderoben, dock stannade jag inte där så länge var inte så mycket folk..Så gick till Mortens första gången jag var där men det var fan riktigt kul där.

Sen lite kul vaknade i panik inatt, hade mitt hår över mig, som tur var mina EXTENSIONS meeen i den stunden trodde jag att jag hade tappat mitt egna hår och låg inrullad i det typ... haha läskigt värre..fattar inte hur jag kunde fått tag i skiten medan jag sov bara för hade lagt det på ett bra avstånd innan jag gick och la mig...hade massa galgar och annan skit runt mig också..så behöver städa efter min nattaktivitet i sömnen haha


Ungefär så här "rolig" är jag nu också,,vill ut och dansa idag igen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback