Saker ni inte visste om mig...

Tänkte rabbla upp lite saker jag i alla fall tror att ni inte visste om mig

  1. Har en gång i tiden varit Punkare/glammrockare
  2. Jag är en kvinna som gillar öl
  3. Gillar inte killar med sexpack på magen men gärna ett sexpack i kylen
  4. Är oftast ute i sista minuten när saker ska göras
  5. Älskar att träna och gärna ofta, styrketräning och kondition
  6. Gillar att uppvakta männsikor, typ göra frukost åt någon eller andra liknande småsaker
  7. Har svårt för att bestämma mig
  8. Gillar inte att planera
  9. Vill flytta till LA och bostätta mig där
  10. Skrattar nästan konstant


Kommentarer
Postat av: Pontus

Har läst nästan allt i din blogg och WOOW. Du verkar vara en helt vettig och smart(?) brud ^^ fortsätt med det och hoppas det finns någon mer som dig (för mig). Hoppet var faktiskt nästan ute...

2010-04-15 @ 04:25:26
Postat av: Michelle

"Gillar inte killar med sexpack på magen men gärna ett sexpack i kylen" HAHA fyfan va bra,



håller med ditt inlägg om otrohet!

2010-04-15 @ 16:47:54
URL: http://kaksmeten.blogg.se/
Postat av: Alexxandra

Lät ju najz.



Gillar inte heller killar med sexpack, men jag gillar ju inte killar alls(på det sättet)

Så d var ju inte så konstigt.



Du är snygg. På tal om blåbär

2010-05-03 @ 00:38:20
URL: http://rosaninjor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback